„As Seen On” – a Sunglass Magic több mint 450 nemzetközi híroldalon szerepelt

A Sunglass Magic neve immár nemcsak Magyarországon, hanem világszerte is ismert.
Büszkén jelentjük be, hogy már több mint 450 nemzetközi hírportálon, magazinban és divatoldalon jelent meg rólunk sajtóanyag, cikk vagy említés – köztük olyan elismert online médiumokban, amelyek a prémium divat és életstílus világát képviselik.
🗞️ Hol láthattál minket?
A Sunglass Magic az elmúlt hónapokban több kontinensen is felkeltette a figyelmet.
A „Best Luxury Eyewear Store in Hungary of 2025” díj elnyerése után világszintű érdeklődés indult el a márka körül.
Megjelenéseink olyan híroldalakon és online magazinokban történtek, mint például:
Barchart
NewsBreak
Fox News
NBC
CBS
BizWeekly
Business Insider Partner Sites
és még több száz nemzetközi PR-hálózatban megjelenő portálon.
Mit jelent ez a Sunglass Magic számára?
A nemzetközi sajtómegjelenések megerősítik, hogy a Sunglass Magic egy globálisan is jegyzett luxusmárka-szintű online áruház, amely ötvözi a stílust, a hitelességet és a prémium szolgáltatást.
A díj és a médiavisszhang együttesen jelzi, hogy a magyar luxuspiac is felzárkózott a nemzetközi trendekhez — ahol a vásárlók eredetiséget, dizájnt és minőségi kiszolgálást keresnek.
Egyre erősebb nemzetközi jelenlét
A Sunglass Magic célja, hogy a jövőben még több európai és közel-keleti országban is jelen legyen, saját lokalizált webáruházakkal és személyre szabott ügyfélszolgálattal.
„A hitelesség ma már globális nyelv.
Egy luxusmárkát nem elég megmutatni – el kell mesélni a történetét is.”
A Sunglass Magic csapata